שרות:
השרות למוצרי ציטה ינתן ע"י החנות בה נרכש המוצר.
לטובת תיקון/שרות יש להביא את המוצר לחנות והמכשיר יתוקן ויוחזר לחנות.

תמיכה:
תמיכה טכנית והדרכה על תפעול המכשיר ינתנו ע"י החנות בה נרכש המוצר.
ניתן להיעזר בתמיכה שלנו במייל בלבד, ללא מענה טלפוני.

אחריות וחבילת מנוי העדכונים:

אם רכשת את מכשיר הציטה שלך ממשווק מורשה שלנו אתה זכאי לקבל אחריות יצרן מלאה לשנתיים כסטנדרט וכן עדכוני בסיס נתונים לכל העולם לכל החיים

האחריות אינה כוללת שבר מיכני מכל סוג שהוא של המכשיר או כל חלק שבו

מדבקת האחריות מודבקת על אחד הברגים המחברים את שני חלקי גוף המכשיר, פגיעה או העדר מדבקה זו יגרום לפקיעה מיידית של האחריות, ועל הזכות לקבל שרות למכשיר.

האחריות תהיה בתוקף עד לתאריך המופיע על גבי מדבקת האחריות. יש לשים לב לתאריך בעת רכישת המוצר. ואינה ניתנת להעברה לצד ג'.
לטובת קבלת שרות למכשיר יש לפנות למשווק המורשה שאצלו בוצעה הרכישה.
יש לפקסס את חשבונית הקניה הכוללת את המספר הסידורי של המכשיר ושם החנות תוך שבועיים מרכישת המכשיר לפקס 09-9573752.

חבילת מנוי העדכונים אינה ניתנת להעברה לצד ג'. אם אינך הבעלים המקורי של המכשיר שנרכש אצל משווק מורשה, תוכל לרכוש חבילת מנוי עדכונים חדשה. על מנת לרכוש חבילת מנוי עדכונים אנא גלוש לכאן.

שים לב ! לא ניתן להעביר את הזכות לקבלת אחריות על מכשיר לצד ג' בשום מקרה.
רכישת חבילת מנוי עדכונים עבור מכשיר יד שניה אינה מאפשרת ניצול אחריות על המכשיר.



תיקונים
קיימות שתי אפשרויות לתקן מכשיר שהתקלקל, הראשונה ע"י החנות בה נרכש המכשיר והשניה
ישירות על ידינו.

תיקון בסיוע החנות בה נרכש המכשיר במהלך תקופת האחריות:
1. לטובת תיקון/שרות על ידי החנות יש להביא את המוצר לחנות בה נרכש, יש לציין בפרוט מה התקלה
ורצוי לאמת את התקלה עם צוות החנות. לאחר העברת המכשיר אלינו על ידי החנות
תועבר לחנות הצעת מחיר לתיקון המכשיר. לאחר אישור ההצעה המכשיר יתוקן ויוחזר לחנות.

תיקון על ידינו ישירות מתום תקופת האחריות:
2. לטובת תיקון המכשיר ישירות על ידינו יש למלא טופס תמיכה ולהסביר את מהות התקלה.
הנציג הטכני ינחה את הלקוח האם לשלוח רק את המכשיר או לשלוח גם אביזרים מסויימים.
3. לאחר קבלת המכשיר, הוא יעבור בדיקה בעלות של 120 ש"ח, לאחר הבדיקה תשלח
ללקוח הצעת מחיר לתיקון.
4. הלקוח יוכל לאשר את התיקון ולהשלים את עלות הבדיקה לעלות התיקון המלא,
או לשלם את עלות הבדיקה + משלוח חזרה ע"י שליח (35 ש"ח) ולקבל את המכשיר בחזרה אליו.
5. התשלום עבור התיקון/בדיקה יבוצע בכרטיס אשראי באתר בלבד.
6. התקשורת עם המעבדה הינה במייל בלבד.
7. תינתן אחריות של 3 חודשים על התיקון הספציפי שבוצע במכשיר.
8. לא ינתנו הצעות מחיר לתיקון במייל ללא קבלת המכשיר לבדיקה.